Thursday, October 23, 2008

나의 새로 발견된 한국 자매 및 형제 (My newfound Korean sister and brother)



















I have not written on my blog about a very incredible current event taking place in my family. Several months ago out of the blue, my parents were contacted by the woman who placed Kimi in the United States. She had information regarding her Korean family. Within days we had the e-mail address of Kimi's older sister Mi-Jeong! Since then our family has been in touch with her and my parents are taking Kimi to Korea next month to reunite with her sister and brother. I recently wrote to Mi-Jeong and told her about my blog website. So this post is dedicated to Mi-Jeong, my newfound Korean sister! I hope one day to travel to Korea and meet my extended family! (I have translated this message into Korean directly below)

나는 가족에 일어나는 아주 믿을 수 없는 시사에 관하여 나의 블로그에 쓰지 않았다. 몇 달 전에 갑자기, 나의 부모와 미국에 있는 Kimi를 둔 여자에 의해 연락되었다. 그녀는 그녀의 한국 가족에 대하여 정보가 있었다. 일 안에 우리는 Kimi'의 이메일 주소가 있었다; s 더 오래된 자매 Mi Jeong! 그 이후로 우리의 가족은 그녀와 연락하고 나의 부모는 한국에 그녀의 자매 및 형제와 재결합하기 위하여 Kimi를 다음달 가지고 가고 있다. 나는 Mi Jeong에 최근에 쓰고 나의 블로그 웹사이트에 관하여 그녀에게 말했다. 따라서 이 포스트는 Mi Jeong 의 나의 새로 발견된 한국 자매에 전념한다! 나는 한국에 여행하고 나의 확대 가족을 만나기 위하여 1 일을 희망한다! (나는 한국어로 이 메시지를 아래에 직접 번역했다)

1 comment:

Amanda said...

Oh how wonderful!! What an awesome thing for Kimi to experience.. hope everything goes well!